Nyt jo pähkäilen, että mitä minä tuon joulusisustuksen kanssa teen. Elikkäs kun nyt minulla on tuota vaalenapunaista piristeenä olohuoneessa ja löysin tuossa kirpparilta (uusia) vaaleanpunaisia ja hopeisia kuusen palloja... Mietin siis nyt, että pidänkö tuota vaaleanpunaista joulunakin vai pistäsinkö olohuoneeseen punaista jouluksi. Punainen matto ja tyynyt olisivat odottamassa joulua... Toisaaltaan sitten minun tarvitsisi ostaa punaiset verhot kun niitä minulla ei ole=O(.... Koristeissa (siis jouluisissa) on aika paljon punaista joten..... Hmmmmm... Onneksi jouluun on vielä aikaa, mutta kun en mitään sille mahda, että jo nyt näitä juttuja mietin. Voisin toki tehdä niistä palloista vaikka kranssin keittiiöön, kun sielä kuitenkin jouluna tulee olemaan tummaalilaa ja vaaleanpunaista... Onpas tämä nyt vaikeaa, tais siis osaanpa minä tehdä tästä vaikeaa=O)